هدف از فلش کارت ، کمک به یادگیری ، یادآوری و حفظ کردن مطالب است . فلش کارت های "مرور سریع " با پوشش تمام نکات مهم هر درس در حجم کم به دانش آموزان این امکان را می دهد تا در زمان های مفید و مرده ی خود بهترین استفاده را از این مجموعه داشته باشند.
فهرست مطالب
مقدمه 2
بیان مسأله یا موضوع تحقیق 3
ضرورت انجام تحقیق 3
هدف از مطالعه موضوع 4
پیشینه تحقیق 5
فرضیات 5
تعریف عملیات متغیرها 6
ابزار گرد آوری دادهها 7
جامعه آماری 7
مراحل انجام تحقیق 7
تعریف مفاهیم 7
محدودیتها- موانع و مشکلات تحقیق 9
بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی 11
1- تاریخچه 11
ادویه ی مرکبه و شناخت مفردات طبی 12
دارو شناسی در ایران 14
2- تکنولوژی 18
3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی) 19
ساخت محلول 25
بخش 2: مباحثی در مورد مشتری 27
1- مشتری کیست؟ 27
قبل از اینکه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید 27
مقدمه 27
حقایق مسلم درباره مشتریان 27
یکی از مدیران فورد در مورد مشتری میگوید: 28
مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار 30
خودتان را به جای مشتری بگذارید 31
چرا مشتریانمان را از دست میدهیم 33
مشتری یعنی کسب و کار، کسب و کار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری 34
هنری فورد در این خصوص میگوید: 35
هدف سازمان شما ایجاد مشتری است 36
اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر 37
با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید. 39
هر یک از کارکنان شما باید مشتریانتان را ملاقات کنند. 40
2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازهگیری رضایت مشتری» 43
تعاریف 44
شرح فعالیتها 44
کلیات 44
ارتباط با مشتری 45
نحوه اندازهگیری میزان رضایت مشتری 47
3- «روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتریان» 49
تعاریف 50
مسئولیت و اختیار 50
شرح فعالیتها 50
بخش سوم: بازاریابی 53
تعریف 53
1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 54
2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 57
3- آمیخته های بازاریابی 61
«روش تحقیق» 71
مصاحبه و اخذ نظرات کتبی بوسیله پرسشنامه: 71
منابع اطلاعات 72
اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانهها: 73
بررسی فرضیهها: 74
فرضیه 1: 74
فرضیه 2: 75
فرضیه 3. 75
فرضیه 4. 76
فرضیه 5. 76
فرضیه 6. 77
تحلیل یافتههای پرسشنامه ای 78
تبلیغات برای فروش 78
نتیجه گیری 80
پیشنهادات 80
توصیه به سایر دانشجویان 80
نمونه پرسشنامه 80
منابع: 80
این پروژه یامقاله و یا....... در 80 صفحه ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است .
مطمئناً تا به حال حتی برای یک بار هم که شده مطلبی را به یاد نیاورده اید حتماً اینطور بوده است حتماً شده به زحمت مطالبی را که می دانسته اید و به قول معروف نوک زبانتان بوده است را به خاطر آورده اید.
این به این دلیل است که مطالبی را که آموخته اید به طور کامل وارد حافظه دراز مدت شما نشده اند و شما سعی بر حفظ آنها برای تمامی عمر نکرده اید. حال چگونه می توان مطلب ، نکته ، کلمه و یا حتی شماره تلفنی را به حافظه بلند مدت سپرد و هرگز آن را فراموش نکرد.
جی 5 در واقع یک روش یادگیری و به خاطر سپاری مطالب توسط وسیله ای است که بسیار ساده و قدرتمند عمل میکند. این وسیله با تکیه و با استفاده از قاعده منحنی فراموشی ابینگ هاووس، پاداش های فوری اسکینر، قانون همه چیز یا هیچ چیز گاترین و تداعی تکرار، مطالب را وارد حافظه بلند مدت شما می کند.
طبق منحنی فراموشی ابینگ هاووس امکان فراموشی آنچه یاد گرفته اید در روز اول یعنی 24 ساعت پس از یادگیری 20 تا 25 درصد است و به مرور از آن کاسته می شود، بنابراین اگر مطلب فراگیری شده در فاصله یک روز مرور شود عملاً 20 درصد از احتمال فراموشی آن کم خواهد شد و به طور کل به نحوی مطالب را برایتان با مرور به درصد بالاتری از به خاطر سپاری نزدیک خواهد کرد و آموخته هایتان در مرحله ای از خطر فراموشی قرار نگیرند.
بر اساس تحقیقات انجام شده در بنیاد B.F.Skinner توسط بوریس فردریک اسکینر هرگاه به یک رفتار بلافاصله و به صورت آنی پاداشی داده شود آن رفتار تکرار خواهد شد.
دیگر مزایای دستگاه کاهنده مصرف برق ( POWER SAVER ) بشرح زیر است:
•کاهش مصرف برق تا 25%.
•نصب سریع و آسان.
•قابل انتقال به ساختمان بعدی شما.
•عدم نیاز به تعمیرات یا نگهداری.
•قابل استفاده برای برق تک فاز و سه فاز قدیمی و دیجیتال.
•دارای استانداردهای ایمنی وسایل برقی.
•ابعاد کوچک.
•دارای دوازده ماه گارانتی.
بهینه سازی مصرف انرژی را همین امروز آغاز کنید .وسیله لازم برای مدیریت یارانه خانواده ها.از قبض های سنگین برق برای همیشه راحت شوید.
هنگام خرید به تاریخ کارت گارانتی دقت فرمایید.