در این بازی از دسته مسابقات اتومبیل رانی، طعم شیرین یک مسابقه اتومبیل رانی واقعی را حس می کنید. با ۴۹ ماشین جذاب و واقعی مسابقات اتومبیل رانی و ۱۹ پیست معتبر دنیا.
[Imc:pic2]
گرافیک بسیار بالای بازی در کنار امکان مسابقه در پیستهای واقعی، دو ویژگی منحصر به فرد این بازی به شمار می روند.
[Imc:pic3]
دارای مجوز بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و مناسب برای گروه سنی ۳ : یک هدیه مناسب برای کودکان و بزرگسالان!
کتابی مصور و رنگی، حاوی دو قصه منظوم جالب برای کودکان به نام های: قصه فیل و دندونش، قصه موش و فیل و پل.
نویسنده: محمدحسن حسینی
مترجم:
ناشر: آستان قدس،شرکت به نشر
نوبت چاپ: دوم
ISBN: 978-964-02-1133-5
سال چاپ: 30/10/1387
جا کلیدی خوشه ای یک هدیه مناسب یا یک یادگاری ماندگار برای آنهایی که دوستشان دارید.یک جا کلیدی جدید و فانتزی که در نوع خود بسیار زیبا و شیک است . جذابیت و تنوع آن فوق العاده محسوس است . این جا کلیدی از جنس استیل بوده و به هیچ عنوان سیاه نمی شود.
بازی اکشن مهیج و متفاوتی که داستانش در سال ۲۰۶۸ میلادی در اروپای شرقی و مناطق صنعتی به وقوع می پیوندد. شما باید در این جو آلوده و بسیار خطرناک، نقشه های شرورانه را خنثی کرده و جهانیان را از شر نیروهای خبیث رها کنید.
[Imc:pic2]
در نقش حرفه ای ترین مأمور روسیه، وارد آزمایشگاههایی می شوید که یک ویروس خطرناک را منتشر می کنند و وظیفه شما نابود کردن آن است. منطقه ی فعالیت شما مملو از موجودات وحشتناک و فوق بشری است و تحت سلطه گروههای متعدد تروریستی!
مطمئناً تا به حال حتی برای یک بار هم که شده مطلبی را به یاد نیاورده اید حتماً اینطور بوده است حتماً شده به زحمت مطالبی را که می دانسته اید و به قول معروف نوک زبانتان بوده است را به خاطر آورده اید.
این به این دلیل است که مطالبی را که آموخته اید به طور کامل وارد حافظه دراز مدت شما نشده اند و شما سعی بر حفظ آنها برای تمامی عمر نکرده اید. حال چگونه می توان مطلب ، نکته ، کلمه و یا حتی شماره تلفنی را به حافظه بلند مدت سپرد و هرگز آن را فراموش نکرد.
جی 5 در واقع یک روش یادگیری و به خاطر سپاری مطالب توسط وسیله ای است که بسیار ساده و قدرتمند عمل میکند. این وسیله با تکیه و با استفاده از قاعده منحنی فراموشی ابینگ هاووس، پاداش های فوری اسکینر، قانون همه چیز یا هیچ چیز گاترین و تداعی تکرار، مطالب را وارد حافظه بلند مدت شما می کند.
طبق منحنی فراموشی ابینگ هاووس امکان فراموشی آنچه یاد گرفته اید در روز اول یعنی 24 ساعت پس از یادگیری 20 تا 25 درصد است و به مرور از آن کاسته می شود، بنابراین اگر مطلب فراگیری شده در فاصله یک روز مرور شود عملاً 20 درصد از احتمال فراموشی آن کم خواهد شد و به طور کل به نحوی مطالب را برایتان با مرور به درصد بالاتری از به خاطر سپاری نزدیک خواهد کرد و آموخته هایتان در مرحله ای از خطر فراموشی قرار نگیرند.
بر اساس تحقیقات انجام شده در بنیاد B.F.Skinner توسط بوریس فردریک اسکینر هرگاه به یک رفتار بلافاصله و به صورت آنی پاداشی داده شود آن رفتار تکرار خواهد شد.